GGC yönetimi il müftülüğüne ziyaret etti

GGC yönetimi il müftülüğüne ziyaret etti
,

Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti (GGC) Başkanı Meral Ay beraberindeki yönetim ile Gaziantep İl Müftüsü Mustafa Soykök'ü ziyaret etti.

Hac ibadetini tamamlayarak yurda dönen Müftü Soykök'e hayırlı olsun dileklerinin iletildiği görüşmede, kurumlar arası iş birliği ve Gaziantep'e yönelik sosyal projeler hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.

GGC Başkanı Meral Ay, kentin sosyal hayatına katkı sağlayacak çalışmalar konusunda Müftülük ile ortak projeler geliştirmeyi önemsediklerini belirterek misafirperverliği için Müftü Soykök'e teşekkür etti.

İl Müftüsü Mustafa Soykök ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, toplumsal dayanışmayı güçlendirecek ve vatandaşlara fayda sağlayacak projelerde iş birliğine hazır olduklarını ifade etti. (HABER MERKEZİ) www.yenicizgihaber.com

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.